I v letošním roce bychom vás rádi pozvali na akci Otevřené nebe, která se již počtvrté bude konat 25. června 2011 na letišti v Hradci Králové.
Hlavní náplní budou i letos vyhlídkové lety pro handicapované zdarma a také bohatý doprovodný program.
Akce začne od 9 hodin ráno a létat se bude až do večera. Parkoviště je v místě konání. Vstup pro veřejnost zdarma.
I letos se můžete těšit na vystoupení a podporu umělců – např. Wild Spirit, Pink Floyed rev., Chřestýš, Jo!ska, Skandál a další. Dále se můžete těšit na program a ukázky např. ornitologů, modelářů - letecká a vojenská technika, cizinecká policie nebo teakwondo Tiger.
Fotografie nebo záznam z loňské akce je možné shlédnout na stránkách www.lshk.cz. Více informací, fotky i podrobný program bude k dispozice také na Facebooku.
Myšlenku této akce pro handicapované podpořila svou záštitou Vlasta Parkanová, tehdejší ministryně obrany a ve spolupráci s ministerstvem se pokračuje i nadále. Ti postižení, kteří se akce zúčastnili, měli celý program, včetně vyhlídkového letu a malého občerstvení, zdarma!
V průběhu prvních dvou ročníků se uvedené akce zúčastnilo přibližně 4000 postižených spoluobčanů z celé republiky a pro 1210 z nich se dokázalo zabezpečit vyhlídkové lety. Akce měly obrovský úspěch i díky celodenním doprovodným kulturním programům a svou účastí akci podpořila i politická reprezentace města Hradec Králové, kraje a představitelé církve.
Akce je charitativní a veškeré finanční prostředky jsou získávány od sponzorů. Účastníci si hradí jen svou vlastní dopravu na akci. Zúčastnit se mohou jednak organizace sdružující handicapované, ale i jednotlivci, kteří se prokážou průkazem ZTP atd. Každý účastník musí mít vyplněné potvrzení od lékaře se souhlasem k letu. Program pro účastníky, kteří se přihlásí v den konání akce, si uhradí pouze ve výši skutečných nákladů (nekomerční vstupné).
Další informace najdete na www.lshk.cz nebo je budeme uveřejňovat i na našich stránkách www.roska.eu. Pokud máte zájem se na akci přihlásit, kontaktuje Bc. Martu Mitiskovou, spoluorganizátorku akce:
pozvánka
Vendula Plavcová